Цей модуль допоміг мені зробити такі
висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про
роль і місце диференційованого навчання, а саме: перехід процесу навчання, що
будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички
само спрямованості; учні мають бути активними у власному навчанні; учителі
можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати,
навчальне середовище; учитель може планувати навчальний процес, враховуючи
різні модельності, включаючи візуальні, кінестетичні способи
сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі,
різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів; задоволення
навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони
стали впевненими та незалежними в навчанні. У цьому модулі я обговорив з
учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
обговорив , як допомогти учням стати само спрямованими в навчанні; проаналізував
шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створив форму оцінювання
учнівської само спрямованості в навчанні; створив тести для підсумкового
оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів; вніс
зміни в План вивчення теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар