вівторок, 11 червня 2013 р.

Рефлексія. Модуль 7.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, що для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології, а саме: презентації – для усних виступів, які підсилюються  використанням зображень, графіків, діаграм, звуків, відео та гіперпосилань та інші ресурси; публікації – для письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за допомогою зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що розміщуються в Інтернеті та які можуть змінювати і редагувати декілька людей; блоги – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів. У цьому модулі я поділився з учасниками тренінгу думками про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів; створив та оцінив приклад учнівської презентації, учнівської публікації, блогу; вніс зміни до свого Плану вивчення теми.

Немає коментарів:

Дописати коментар