Цей модуль допоміг мені
поміркувати про те, що для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів можна
ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології, а саме:
презентації – для усних виступів, які підсилюються використанням зображень, графіків,
діаграм, звуків, відео та гіперпосилань та інші ресурси; публікації – для
письмового спілкування, заснованого на використанні текстів, підсилені за
допомогою зображень, графіків та діаграм; вікі – для текстових повідомлень, що
розміщуються в Інтернеті та які можуть змінювати і редагувати декілька людей;
блоги – для текстових щоденників, що розміщуються в Інтернеті та заохочують до
відповідей, відгуків та коментарів від інших читачів. У цьому модулі я
поділився з учасниками тренінгу думками про те, як можна використати Інтернет у
навчанні учнів; створив та оцінив приклад учнівської презентації, учнівської
публікації, блогу; вніс зміни до свого Плану вивчення теми.
Немає коментарів:
Дописати коментар