Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою
роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: уміння розумно
поставити запитання – це основа якісного навчання, добре продумані запитання
провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати
попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду; поведінка вчителя,
сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів –
все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних
потребах учнів; деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза
класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і
забезпечують успіх навчання. У цьому модулі я обговорив з учасниками тренінгу
те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створив
презентацію для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних
потреб учнів; створив план впровадження теми та документ для фасилітації;
визначив наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшов Інтернет-ресурси з
професійного розвитку освітян.
Немає коментарів:
Дописати коментар